Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je een antwoord op de veel gestelde vragen. Is je vraag toch nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via mail of chat!

Inklapbare content

Wat na mijn bestelling? wanneer word deze verzonden?

Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop verwerken we deze zo snel mogelijk. Als je voor 14u besteld verzenden we meestal* je pakket de dag zelf nog, hiervan ontvang je een bevestiging via mail.

*We kunnen jammer genoeg niet garanderen dat je bestelling de volgende dag geleverd word. Mogelijke vertragingen bij onze verzendpartners hebben we namelijk niet in de hand. Je kan je bestelling altijd online volgen via track and trace! Maar wij doen zoals altijd ons best!

Je pakket na 3 dagen nog niet geleverd? Neem dan zeker contact met ons op, bij voorkeur via mail of chat!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Tijdens het afrekenen kan je ook kiezen voor afhalen in plaats van verzenden. Dan kies je er voor om je bestelling bij ons te komen afhalen in Geel, ons adres is Antwerpseweg 4 (links naast Oke-Auto-Geel). Dit kan steeds op afspraak dus stuur ons zeker even een mailtje of bel even als je graag langs komt zodat we kunnen afspreken.

Waar is mijn pakketje?

Je pakketje nog niet aangekomen? Soms gebeurt het dat er wat vertraging is met het versturen van pakketjes, zoals tijdens drukke periodes (bv. Kerst). Het kan altijd gebeuren dat je pakketje later aankomt maar geen nood! Elk pakketje dat wij verzenden kan je volgen met de “Track and Trace code” die we je mailen. Heb je er geen ontvangen neem dan even contact met ons op en kijk zeker je spam folder even na.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging, in deze mail kan je ook een link met de track and trace code vinden. Als je op de link klinkt kan je het pakketje volgen. Geen Track and Trace code ontvangen neem dan zeker met ons contact op.

Verkeerde bestelling ontvangen?

Vergissen is menselijk en ook wij kunnen ons dus al eens vergissen. Mocht je het verkeerde product ontvangen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag verder!

Naar welke landen verzenden we?

Voorlopig verzenden we enkel pakjes in België en Nederland via de webshop. Je kan ons altijd contacteren indien je toch wenst om een pakketje buiten België en Nederland te verzenden.

Binnenkort volgen ook nog enkele andere Europese landen.

Hoe je bestelling terugsturen/retourneren?

Neem binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met ons als je je bestelling of een deel er van terug wil sturen. Bij voorkeur via mail (info@fantasyworld.be) of via chat. Je hebt als consument namelijk 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat je wil gebruik maken van je herroepingsrecht.

Nadat je ons op de hoogte hebt gebracht heb je 14 dagen de tijd om je bestelling of een deel hiervan te retouren naar ons. We weten natuurlijk als de beste dat pakjesbezorg diensten soms vertragingen hebben. Dus mocht je retour iets langer onderweg zijn, is dit geen probleem.

Je mag deze ook langs brengen bij ons. Het adres is Antwerpseweg 4, 2440 Geel, België. Verzend je retour wel pas als je antwoord van ons hebt gehad, misschien kan het wel zijn dat we bij jou in de buurt passeren dan kunnen we het even bij jou oppikken op een afgesproken tijdstip. Je kan altijd even in onze algemene voorwaarden kijken voor nog meer informatie over herroepingsrecht en wat je verplichtingen zijn als klant.

Je moet wel kunnen aantonen dat je het (de) product(en) hebt aangekocht bij Fantasy World. Jij als consument bent vrij in de levering van het bewijs van aankoop. Dit kan bijvoorbeeld de factuur of de bestelbevesiging zijn.

Let op! Gratis retourneren is alleen mogelijk via ons afhaalpunt of indien je beschadigde, defecte of verkeerde artikelen wenst terug te sturen. Indien je beroep wil doen op je verzakingsrecht (je hebt je bedacht of artikel is niet zoals je had verwacht), dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij raden je dus aan de goederen binnen te brengen in ons afhaalpunt.

Je kan ook gebruik maken van volgend formulier om aanspraak te maken op je heroepingsrecht. Download het formulier hier: Download

Kan ik bij jullie langskomen?

Een fysieke winkel hebben we jammer genoeg nog niet maar je kan je bestelling wel komen afhalen bij ons, best maak je hier wel een afspraak voor. Mocht je toch een vraag hebben over een van onze producten kan je steeds met ons contact opnemen. Dan kunnen we samen bekijken of je al dan niet even kan langskomen.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelde product(en), wat nu?

Soms gebeurt het wel eens dat je iets besteld en het bevalt je niet of je hebt bijvoorbeeld net na je bestelling het product dat je kocht cadeau gekregen. Het kan allemaal voorvallen, aangezien je de aankoop online in onze webshop doet zijn wij ook wettelijk verplicht je 14 dagen bedenktijd te geven. Ja kan dus je bestelling of een deel hiervan altijd retourneren binnen de bedenktijd van 14 dagen. De geretourneerde producten moeten zich nog wel in de originele verpakking bevinden, kijk in onze algemene voorwaarden voor meer info. Hoe je kan retourneren vind je hierboven bij de titel retourneren.

Kan ik betalen met PayPal of VISA?

We aanvaarden tegenwoordig de meeste Visa en Kredietkaarten, daarnaast kan je ook kiezen om met PayPal af te rekenen. Heb je vragen neem gerust contact met ons op.

Het product dat ik wil is niet meer in voorraad, wanneer komt deze weer op voorraad?

Het gebeurt al wel eens dat we een product niet in voorraad hebben. Al proberen we er wel naar te streven om alles op voorraad te hebben maar soms lukt dit ons jammer genoeg niet. Als je meer info wil hebben over de voorraad van een product of wil je dat we je op de hoogte brengen wanneer iets terug op voorraad komt neem dan even contact met ons op.

Je kan je email ook opgeven bij het product zelf.

Ik heb niet gevonden wat ik zocht, kunnen jullie helpen?

Jammer dat je niet kon vinden wat je zocht, we helpen je graag! Neem gerust contact met ons op als je iets niet kan vinden op de webshop of als je naar iets specifiek op zoek bent. We hebben verschillende groothandels waar we eens kunnen kijken voor jou. Mocht je trouwens een suggestie hebben laat het gerust weten, we zijn altijd op zoek naar nieuwigheden om ons assortiment mee uit te breiden.

Contact formulier